luni, 21 martie 2011

 http://www.youtube.com/watch?v=6JnGBs88sL0
                                       In the day
                                           In the night
                                               Say it right
                                                    Say it all
                                                       You either got it                                                     


                                                      Or you don't
                                                          You either stand or you fall
                                                               When your will is broken
                                                                      When it slips from your hand
                                                                              When there's no time for joking
                                                                                       There's a hole in the plan



                                                   Oh you don't mean nothing at all to me
                                                        No you don't mean nothing at all to me
                                                              But you got what it takes to set me free
                                                                    Oh you could mean everything to me
                                               I can't say that I'm not lost and at fault
                                                    I can't say that I don't love the light and the dark
                                                          I can't say that I don't know that I am alive
                                                                 And all of what I feel I could show
                                                                       You tonight you tonight


                                             Oh you don't mean nothing at all to me
                                                 No you don't mean nothing at all to me
                                                      But you got what it takes to set me free
                                                            Oh you could mean everything to me

                                              From my hands I could give you
                                                      Something that I made
                                                               From my mouth I could sing you another brick that I laid
                                                                         From my body I could show you a place God knows
                                                                              Y should know the space ïs holy
                                                                                      Do you really want to go?




                                        Ziua si noaptea
                                               Spune totul, spune ce trebuie
                                        Ori ai ce e nevoie
                                                 Ori nu
                                         Poti sta drept sau poti sa cazi
                                                  Cand vointa ti-e infranta
                                         Cand iti scapa din mana
                                                   Cand nu e timp de glumit
                                        E o greseala in plan

                                 Oh tu nu insemni absolut nimic pentru mine
                                     Nu, tu nu insemni absolut nimic pentru mine
                                          Ai ceea ce trebuie pentru a ma elibera
                                            Oh ai putea insemna totul pentru mine 



                                    Nu pot spune ca nu sunt ratacita si supusa greselii
                                         Nu pot spune ca nu iubesc lumina si intunericul
                                                  Nu pot spune ca nu simt ca traiesc
                                                         Si tot ceea ce simt as putea sa-ti arat
                                                                 Tie in seara asta, tie in seara asta 





                                      Cu mainile as putea sa-ti dau ceva facut de mine
                                      Cu gura as putea sa-ti cant alta caramida pe care am asezat-o
                                      Cu trupul ti-as putea arata un loc pe care doar Dumnezeu il stie
                                      Ar trebui sa stii ca acel spatiu e Sfant
                                      Vrei cu adevarat sa mergï ??




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu