sâmbătă, 19 martie 2011

http://www.youtube.com/watch?v=Qgpme3eXOMU&NR=1
                                 N-am uitat nici acum vechile intalniri
                                     Ma priveai si uitai sa mai respiri
                                  Si ca orice alt barbat iti placea sa fii curtat
                                    Dar eu cred ca-ai iubit cu adevarat  
                        


                               Ma durea sa te stiu cu altcineva
                                   Iti era mai comod sa fii cu ea
                              Cand eram doar amandoi,imi jurai c-a doua zi
                                   Ii vei spune si ei totul despre noi...
 


                             Tu n-ai avut curaj,nici chiar de dragul meu,
                                 M-am intrebat mere,de ce aleasa n-am fost eu
                             Tu n-ai avut curaj si m-ai pierdut candva
                                   Nu mai pot fii a ta...acum imi vad de viata mea.
                      

                              Mi-ai cerut sa renunt la iubitul meu
                                   Ti-amintesti???
                              L-am lasat de dragul tau

                           Ce-o fi fost in mintea mea???
                                 Am ales cu inima
                            Dar greseala asta n-o voi repeta
                                          Uneori imi e dor de tot ce-am trait
                                                Dar imi spun :si ce daca m-a iubit???
 

                                        Eu stiam ce mult te vreau
                                                Dar prietenii-mi spumeau
                                        Ca tu nu vrei renunta nici cand la ea
                                         As fi dat un regat sa fii fericit
                                               Ti-amintesti cat de mult eu te-am iubit
                                       Ce-o fi fost in mintea mea???
                                                 Am ales cu inima
                                
                        DAR ACUMA AS VREA SA-MI VA DE VIATA MEA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu