luni, 21 martie 2011

BULLET -ABRAVIA

http://www.youtube.com/watch?v=sFUSANxvmLk
Citesc in ochii tai albastri fericire si iubire
Nu te gandi nici un moment ca imi sta gandu` la despartire
Nu te gandi ca mi`ar trece prin cap sa te insel vreodata
Te iubesc prea mult, nu as putea, esti singura fata

Mi`ai aratat ce`nseamna, mi`ai deschis noi orizonturi
Nu pot sa cred ca as lupta...pe mai multe fronturi
De ce crezi ca dac`ar fi ceva te`as iubii mai putin !?
Nu sunt genul de persoana imbitata cu venin...
Sunt fericit ca ma iubesti, e`un sentiment reciproc





Ma`ntreb de multe ori ce mi`ai facut de m`am indragostit pe loc
Mi`ai dat foc la inima, ai oprit timpul in loc



Voi face`n asa fel incat pentru mine sa nu versi nici un strop
Va trece timpul, ai sa uiti, durerea provocata
Se vor vindeca si ranile lasate de`acea iubire`ndepartata
Si`atunci...vom fi doar noi doi, nimic nu va conta
Nici ce am fost nici ce`am facut, nimic, doar dragostea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu