vineri, 25 martie 2011

cum iti gasesti iubirea cu ajutorul unui mar :))


Se spune că...

Dacă mănânci în măr în fața oglinzii în timp ce în mână ții o lumânare, ți se va arăta fața ursitului.
Dacă vrei să știi dacă te ia de nevastă iubitul tău, ia două semințe de măr și aruncă-le în foc. Dacă vor arde împreună, unde au căzut, veți deveni soț și soție. Dacă sar, aruncate de flăcări, în părți opuse, sigur vă veți despărți

.
Dacă ai de ales între doi sau mai mulți băieți, ia pentru fiecare dintre ei câte o semință de măr. Lipește-le pe față și ultima care va cădea, reprezintă bărbatul cu care vei rămâne. Înainte de a le lipi, denumește-le pe fiecare cu numele celui pe care îl placi.
Înainte de culcare ia 16 ace și înfige-le într-un măr. Apoi pune-l lângă pat și noaptea îți vei visa ursitul.

Un comentariu:

  1. Recomand cu mare drag acest serviciu pentru cei care se confruntă cu dificultăți în încercarea de a -și restabili relația/căsătoria. El este adevărata afacere. Puteți ajunge la Dr Wale WhatsApp: +2347054019402
    Din respect pentru tine și vrăjile tale, trebuie să fac cunoscută această mărturie. Am fost la alte rotiri de vrăji fără să văd niciun rezultat. Tocmai mi -am dorit să vin la tine mai devreme, am primit tot ce este mai bun de la tine. Fostul meu soț a fost plecat de ani de zile și am plecat peste tot și alte rotiri de vrăji pentru ajutor, dar niciun rezultat până când prietenul meu m -a prezentat la dr. Wale. După ce s -a făcut vraja de dragoste, am primit în sfârșit un apel de la el. Vrăjile lui făceau minuni și soțul meu este din nou cu plină de dragoste. A fost ca un miracol! S -a întors brusc cu flori spunând că ar trebui să -l iert, am fost cu adevărat înfiorat și șocat când soțul meu a îngenuncheat cerșind iertare și pentru mine să -l accept înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte și vesel, ești un zeu trimis pentru mine și întreaga mea familie. Și acum sunt din nou o femeie veselă. Mulțumesc mult dr. Wale. Toți cei care caută un adevărat vrăjitor de contact Dr Wale pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e -mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere