luni, 21 martie 2011

CELIA -POVESTEA MEA

http://www.youtube.com/watch?v=vb-lxk2uFL8&feature=related
                                                      Sunt poveşti ce ard neîncetat
                                                       Poveşti ce nasc din iubire
                                                      Am trecut prin multe şi-am sperat
                                                       Să-nveţi să crezi în mine
De-ai privi adânc în ochii mei
Ai vedea ce-nsemni pentru mine
Aş renunţa la toate pentru noi
Nu pentru iubire 



Aş vreau să fiu tot ce-ţi doreşti
Vreau să fiu tot ce iubeşti
Te vreau pe tine
Aş vreau să simţi cât te iubesc
Să-nţelegi cât îmi doresc
Să crezi în mine … x2

Simt o adiere în priviri
Căldura ta mă-nconjoară
Paşii tăi gonesc în amintiri
Făcandu-le să doară



Am trăit un vis plin de culori
Un vis trăit lângă tine
Mângâierea ta-mi dădea fiori
Trăiam să simt iubire




Aş vreau să fiu tot ce-ţi doreşti
Vreau să fiu tot ce iubeşti
Te vreau pe tine
Aş vreau să simţi cât te iubesc
Să-nţelegi cât îmi doresc
Să crezi în mine … x2

Dorul din mine cere iubire
Îmi arde inima
Lupt cu oricine pentru tine

       Aş vreau să fiu tot ce-ţi doreşti
Vreau să fiu tot ce iubeşti
Aş vreau să simţi cât te iubesc
Să-nţelegi cât îmi doresc

  Aş vreau să fiu tot ce-ţi doreşti
Vreau să fiu tot ce iubeşti
Aş vreau să simţi cât te iubesc
Să-nţelegi cât îmi doresc
Să crezi în mïne 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu